بررسی 208درخواست در دیدار مردمی مسئولان قضایی مازندران 

دیدار مردمی دادستان مرکز استان نیز با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و مراجعه‌کنندگان به دستگاه قضائی در چارچوب موازین قانونی برگزار شد.علی اکبر عالیشاه دادستان مرکز استان نیز در راستای تکریم ارباب رجوع در دیداری صمیمانه با 50نفر از مراجعاان دیدار و دستورات لازم در خصوص مشکلات قضایی مراجعان صادر کرد.
کد خبر: ۱۱۸۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵ 12 September 2024

بررسی 208درخواست در دیدار مردمی مسئولان قضایی مازندران 

 

به گزارش تابناک مازندران ، در دیدار مردمی مسئولان قضایی استان مازندران،208 درخواست مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم در این خصوص صادر شد.
بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری استان مازندران، دکترعباس پوریانی با بیان مطلب فوق افزود: در راستای ایجاد فضای مناسب برای گره گشایی از مشکلات و با هدف بررسی و رسیدگی به درخواست های مردمی، جلسات دیدار مردمی به صورت منظم در مرکز و حوزه های قضایی استان مازندران برگزار می شود.
رئیس کل دادگستری مازندران با اشاره به تاکیدات رئیس قوه قضاییه مبنی بر ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم، تاکید کرد: بر همین اساس و در عمل به مفاد سند تحول قضایی، جلسه ملاقات مردمی طبق روال هر سه شنبه با حضور معاونین قضایی دادگستری مازندران برگزار شد و طی آن 208 فقره درخواست مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.
پوریانی، تخفیف مجازات، اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری و تسریع در رسیدگی به پرونده ها را از جمله مهمترین درخواست های مردمی برشمرد و افزود: با بررسی دقیق درخواست های مذکور، دستورات لازم در این خصوص صادر و پیگیری های لازم صورت گرفت.
شایان ذکر است دیدار مردمی دادستان مرکز استان نیز با هدف رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و مراجعه‌کنندگان به دستگاه قضائی در چارچوب موازین قانونی برگزار شد.علی اکبر عالیشاه دادستان مرکز استان نیز در راستای تکریم ارباب رجوع  در دیداری صمیمانه با 50نفر از مراجعاان دیدار و دستورات لازم در خصوص مشکلات قضایی مراجعان صادر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار